VANSPOR HABERLERİ

Vanlı sporcular Ankara’dan madalyalarla döndü

Vanlı sporcular Ankara’da 22-24 Haziran 2026 tarihleri arasında düzenlenen Para Masa Tenisi Türkiye Şampiyonası’nda tarihi bir başarıya imza attı. Van tarihinde ilk kez bu organizasyonda mücadele eden sporcular, elde ettikleri derecelerle hem şehri hem de spor camiasını gururlandırdı.

Abone Ol

Yaklaşık iki yıldır antrenörleri eşliğinde disiplinli bir şekilde çalışmalarını sürdüren Vanlı sporcular, Antrenör Tajdin Kurt yönetiminde sergiledikleri başarılı performansla Türkiye çapında önemli dereceler elde etti.

Şampiyonada Alihan Karabuğa, Çift Erkekler Klas 9 kategorisinde Türkiye ikincisi olarak gümüş madalyanın sahibi oldu.

Yusuf Meydan, Tek Erkekler Klas 7 kategorisinde Türkiye üçüncüsü oldu. Ömer Faruk Yılmazer, Tek Erkekler Klas 10 kategorisinde Türkiye üçüncülüğü elde etti.

Yusuf Meydan, ayrıca Çift Erkekler Klas 7 kategorisinde de Türkiye üçüncüsü olarak ikinci madalyasını kazandı.

Şampiyona sonunda dereceye giren sporculara madalya ve ödülleri Türkiye Masa Tenisi Federasyonu Başkanı Kerim Koç, Yönetim Kurulu Üyesi Ergun Ünlüel, Spor Bakanlığı Daire Başkanı Abdullah Sait Akkuş, Federasyon Genel Sekreteri Alp Bala, Federasyon Organizasyon Kurulu Üyesi Mahmut Kurt ve diğer yetkililerin katıldığı törenle takdim edildi.

Desteklerinden dolayı Van Gençlik ve Spor İl Müdürü Mehmet Tosun, Spor Hizmetleri Müdürü Murat Tekin ve ekibi, İpekyolu İlçe Müdürü Ahmet Hüseyin Koyuncu, İl Temsilcisi Emin Buğra Yoldaş, Kulüp Başkanı Ayhan Öz ve yönetimi ile Baş Antrenör Mahmut Kurt başta olmak üzere katkı sunanlara teşekkür edildi.

Van’ın para masa tenisinde elde ettiği bu başarı, takdir toplarken, sporcuların önümüzdeki dönemde ulusal ve uluslararası organizasyonlarda da başarılarını sürdürmeleri bekleniyor.