Van'da bağımlılıkla mücadele için sahaya indiler
Van'da bağımlılıkla mücadele için sahaya indiler
İçeriği Görüntüle

Bitlis Belediye Başkanı tarafından sosyal medyada yapılan açıklamada, "Belediyemizin en önemli gider kalemlerinden olan elektrik giderini en aza indirdik. Kurduğumuz 2mw gücündeki "Güneş Enerjisi Santrali " ile belediyemize gelir sağlayarak enerji giderinin azaltılmasını sağladık." ifadelerini kullandı.

Muhabir: Ferhat Aköz