Edremit’te sene sonu toplantısı gerçekleştirildi
Edremit’te sene sonu toplantısı gerçekleştirildi
İçeriği Görüntüle

İlçe Hayvan Sağlığı Komisyonu'nun aldığı karar doğrultusunda, risk altında bulunan 7 mahallenin giriş ve çıkış noktalarına ’Kuduz Risk Bölgesi’ tabelaları yerleştirildi.

Yetkililer, halk sağlığını korumak ve hastalığın yayılmasını önlemek amacıyla karantina süresince vatandaşların alınan tedbirlere titizlikle uyması gerektiğini vurguladı.

Açıklamada, özellikle hayvan sahiplerinin evcil hayvanlarını kontrol altında bulundurmaları, başıboş veya davranışlarında şüpheli değişiklik görülen hayvanlarla temastan kaçınmaları istendi.

İlgili kurumlar tarafından bölgede yürütülen çalışmaların koordineli şekilde devam ettiği belirtilirken, olası risklerin önüne geçmek amacıyla denetim ve bilgilendirme faaliyetlerinin de sürdürüleceği ifade edildi.

Yetkililer, vatandaşlardan şüpheli bir hayvanla karşılaşmaları veya herhangi bir ısırılma vakası yaşanması durumunda vakit kaybetmeden sağlık kuruluşlarına ve ilgili resmi kurumlara başvurmalarını istedi.

Kaynak: HACI YILMAZ- HABER MERKEZİ