İpekyolu Zabıta Müdürlüğü, yaz mevsiminin başlamasıyla birlikte serinlemek ve piknik yapmak amacıyla Van Gölü’ne giden vatandaşları boğulma tehlikesine karşı uyardı.
Zabıta Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, hava sıcaklıklarının artmasıyla birlikte Van Gölü ile ilçe sınırları içerisindeki iç sularda yoğunluğun arttığı belirtildi.
Geçmiş yıllarda yaşanan boğulma vakalarının tekrar yaşanmaması için vatandaşlardan can güvenliği için belirlenen kurallara uymaları istendi.
Açıklamada, özellikle uyarı levhalarının bulunduğu bölgelerde göle girilmemesi gerektiği vurgulanarak, can güvenliği açısından gerekli tedbirlerin alınması ve uyarıların dikkate alınması çağrısında bulunuldu.
TEHLİKELİ ALANLARDA TABELALARA DİKKAT
Göl çevresinde birçok noktada Kürtçe ve Türkçe uyarı levhaları bulunuyor. Yetkililer, halkın güvenliğini artırmak için çeşitli projelerin devam edeceğini belirterek göl kenarında güvenli bir şekilde vakit geçirebilmek için tüm vatandaşların bu uyarı levhalarına dikkat etmelerini ve riskli bölgelerden kaçınmalarını yönünde bilgi verdi.



