Büyükşehir Belediyesi, kent estetiğini güçlendirmek ve şehre daha renkli bir görünüm kazandırmak amacıyla çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Bu kapsamda faaliyetlerini yürüten Park ve Bahçeler Dairesi Başkanlığı ekipleri, belediyeye ait seralarda özenle yetiştirilen 20 bin sardunya çiçeğini kentin farklı noktalarında toprakla buluşturdu.
Seralarda belirli bir büyüme sürecinden geçirilen ve mevsim şartlarına uygun şekilde hazırlanan sardunyalar, çevre düzenleme çalışmaları kapsamında ana arterler, orta refüjler ve modüler saksı sistemlerine dikildi. Yapılan çalışmalarla Kazım Karabekir ve İkinisan Caddeleri ile Sahil Yolu başta olmak üzere birçok ana cadde rengârenk çiçeklerle süslenerek daha estetik bir görünüme kavuştu.
Kent genelinde yürütülen peyzaj ve çevre düzenleme çalışmalarıyla yeşil alanların görsel zenginliği artırılırken, vatandaşların daha güzel ve yaşanabilir bir çevrede vakit geçirmesi sağlandı.
Park ve Bahçeler Dairesi Başkanlığı ekipleri, yeşil alanları artırmaya ve şehir estetiğini geliştirmeye yönelik çalışmalarını kent genelinde sürdüreceği de kaydedildi.