Uygulama kapsamında il genelindeki tüm hastaneler ve bağlı sağlık kuruluşlarında görev yapan hekimler, hemşireler, ebeler, sağlık memurları, teknisyenler ve idari personel, branş ve unvanlarına özel olarak belirlenen standart renklerdeki yeni kurumsal formalarıyla görev yapmaya başladı.
Van İl Sağlık Müdürlüğü, söz konusu düzenlemenin yalnızca görsel bir yenilik olmadığını, aynı zamanda hasta–çalışan iletişimini daha şeffaf hale getiren, kurumsal bütünlüğü güçlendiren ve aidiyet duygusunu artıran önemli bir adım olduğunu vurguladı.
Yeni uygulama sayesinde vatandaşların, sağlık çalışanlarının unvanlarını daha kolay ayırt edebileceği ifade edildi.
Van İl Sağlık Müdürlüğü, yeni formalarıyla hizmet sunmaya devam eden tüm sağlık çalışanlarına kolaylıklar dileyerek fedakârca yürütülen çalışmalara teşekkür etti.